Più di 20 anni di sperienza in u serviziu OEM è ODM.

Industria di l'acciaiu/metallu: I prezzi di u minerale di ferru è di l'acciaiu ghjunghjenu à livelli record

I prezzi di u minerale di ferru anu righjuntu un massimu storicu, cù i prezzi di i prudutti d'acciaiu naziunali di a Cina chì sò ancu aumentati à livelli record. Ancu s'è a bassa stagione estiva hè imminente, a tendenza à a crescita di i prezzi di l'acciaiu hè prubabile di cuntinuà se i prublemi di relazione trà a Cina è l'Australia persistenu è se i piani di a Cina di riduce a pruduzzione d'acciaiu si materializanu.

U prezzu di u minerale di ferru hà superatu i 200 $ US / tonnellata, un record

U 10 di maghju, u prezzu di u minerale di ferru impurtatu da a Cina da l'Australia hè cresciutu di 8,7% dd à un record di 228 USD/tonnellata (Fe61,5%, CFR). I prezzi di u minerale di ferru sò aumentati di 44,0% quest'annu è di 33,5% stu mese. Una cumminazione di prublemi finanziarii è pulitichi, è ancu di e cundizioni di dumanda è offerta, sò rispunsevuli di l'aumentu. L'Associazione Mundiale di l'Acciaiu hà previstu in aprile chì u cunsumu mundiale è cinese d'acciaiu aumenterà rispettivamente di 5,8% yy è 3,0% yy in u 2021. Malgradu a menzione da u guvernu cinese di a necessità di riduce a pruduzzione d'acciaiu per riduce l'emissioni di carbone, a pruduzzione media ghjurnata d'acciaiu grezzu di a Cina hè stata di 2,4 milioni di tunnellate (+19,3% yy) in l'ultimi deci ghjorni d'aprile, chì hè ancu un novu record.

A Cina hà dichjaratu pocu fà a fine di u Dialogu Ecunomicu Strategicu cù l'Australia, suscitendu preoccupazioni chì l'attritu trà e duie nazioni si prulungherebbe. A Cina importa circa l'80% di u so minerale di ferru, è a so dipendenza da l'Australia (61% di l'impurtazioni) hè un altru fattore chì face cresce u prezzu di u minerale di ferru. Da nutà, a Cina mostra una alta autosufficienza per u carbone, ma i prezzi di u carbone sò debuli.

I prezzi di l'acciaiu sò à u massimu storicu è resteranu forti per u mumentu

U 10 di maghju, u prezzu di l'HR in Shanghai hè cresciutu di 5,9% dd à 6.670 RMB/ton, un record. U prezzu mediu naziunale di l'HR hè ancu cresciutu di 6,5% yy à 6.641 RMB/ton. I prezzi di l'acciaiu sò aumentati bruscamente per via di l'aumentu di i prezzi di u minerale di ferru è di i piani di u guvernu cinese di riduce a capacità di pruduzzione d'acciaiu. A Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma di a Cina è u Ministeru di l'Industria è di e Tecnulugie di l'Informazione anu urdinatu una riduzione di a capacità di pruduzzione in e zone cù una forte inquinamentu atmosfericu (Jing-Jin-Ji, Delta di u Yangtze è Delta di u Fiume Pearl) à partesi da ghjugnu.

U presidente cinese Xi hà dichjaratu chì l'emissioni di carbone di a Cina righjunghjeranu u so piccu in u 2030 è chì a nazione serà neutra in carbone in u 2060. In ghjennaghju, u guvernu cinese hà dettu ch'ellu riducerà a pruduzzione d'acciaiu quest'annu per riduce l'emissioni di carbone. Se i tagli à a pruduzzione d'acciaiu si materializanu, questu purterà à un aumentu di i prezzi di i prudutti d'acciaiu. L'aggravamentu di e relazioni trà a Cina è l'Australia prubabilmente purterà à prezzi più alti di u minerale di ferru, è si prevede chì a pulitica di riduzione di a pruduzzione di u guvernu cinese prulungherà l'aumentu di i prezzi di l'acciaiu.

 

Una burbuila puderia esse in furmazione in l'azzioni d'acciaiu.

A pandemia hà messu in ginocchio l'industria siderurgica americana a primavera scorsa, furzendu i pruduttori à chjude a pruduzzione mentre luttavanu per sopravvive à l'ecunumia implodente. Ma mentre a ripresa s'avviava, i mulini sò stati lenti à ripiglià a pruduzzione, è questu hà creatu una massiccia carenza d'acciaiu.

Avà, a riapertura di l'ecunumia face cresce un boom di l'acciaiu cusì forte chì certi sò cunvinti chì finirà in lacrime.

«Questu serà di corta durata. Hè assai apprupriatu di chjamà questu una burbuila», hà dettu à CNN Business l'analista di Bank of America Timna Tanners, aduprendu a «parola cù b» chì l'analisti azionarii di e principali banche evitanu tipicamente.

Dopu avè toccu u fondu intornu à $ 460 l'annu scorsu, i prezzi di l'acciaiu laminatu à caldu di riferimentu in i Stati Uniti sò avà intornu à $ 1,500 à tonna, un record chì hè guasi u triplu di a media di 20 anni.

L'azzioni di l'acciaiu sò in fiamme. US Steel, chì hè cascata à un minimu record in marzu scorsu per via di i timori di fallimentu, hè cresciuta di 200% in solu 12 mesi. Nucor hà aumentatu di 76% solu quest'annu.

Mentre a "scarsità è u panicu" stanu aumentendu i prezzi è l'azzioni di l'acciaiu oghje, Tanners hà previstu un'inversione dolorosa mentre l'offerta ghjunghje à ciò ch'ella hà descrittu cum'è una dumanda pocu impressiunante.

«Aspittemu chì questu si curregge - è spessu quandu si curregge, si sovracurregge», hà dettu Tanners, un veteranu di duie decennie di l'industria metallurgica chì hà scrittu un rapportu a settimana scorsa intitulatu «L'azzioni di l'acciaiu in una bolla».

Un pocu schiumosu

Phil Gibbs, direttore di a ricerca di l'azzioni di metalli in KeyBanc Capital Markets, hà accunsentutu chì i prezzi di l'acciaiu sò à livelli insostenibili.

«Questu saria cum'è u petroliu à 170 dollari u barile. À un certu puntu, a ghjente dicerà: "Fà a frebba, ùn aghju micca da guidà, piglieraghju l'autobus"», hà dettu Gibbs à CNN Business. «A currezzione serà assai intensa. Hè solu una questione di quandu è cumu accadrà».

 

Malgradu l'aumentu di i prezzi, a dumanda d'acciaiu hè alta

 

U tema di sta settimana: I prezzi di l'acciaiu in Cina aumentanu per via di i costi record di e materie prime

Ma a dumanda hè sempre alta, in parte per via di u pianu di ripresa mundiale dopu a pandemia di covid-19.

Tutti i pruduttori d'acciaiu cercanu disperatamente minerali di ferru in u mercatu.

 

Cum'è unu di i principali pruduttori di valvole in Cina

NORTECH Engineering corporation limited, sente u grande impattu di sta tendenza di u mercatu.

Avemu affruntatu un avvisu d'emergenza da e fonderie, i fornitori più impurtanti di pezzi di valvole.

Tutti i listini di prezzi precedenti ùn sò più validi.

Aumentu immediatu di CNY 1000 (US$ 154) per tonnellata per e fusioni di ghisa/acciaio, significa un aumentu di 8% per e fusioni d'acciaio è un aumentu di 13% per a ghisa.

Per a maiò parte di e fabbriche di valvole cinesi cù un margine in u 10%, manghjarà u prufittu o ancu causerà a perdita.

 

Finu à questu mumentu, avemu infurmatu i nostri clienti di sta situazione è di a pussibilità di un aumentu di prezzu.

Negozieremu un novu prezzu cù i clienti quandu u mercatu si calmerà.

 

Continueremu à furnisce alta qualitàvalvole à farfalla,valvole à saracinesca,valvole à sfera,valvole di cuntrolluèfiltrià i nostri clienti.

Per piacè ùn esitate micca à cuntattateci sè avete una dumanda.


Data di publicazione: 14 di maghju 2021