Più di 20 anni di sperienza in u serviziu OEM è ODM.

[Attuatore] Attuatori elettrici è pneumatici: paragone di e caratteristiche di prestazione

attuatore 5

 

Attuatori elettrici è pneumaticiper e valvole di pipeline: Pare chì i dui tipi d'attuatori sianu abbastanza diffirenti, è a scelta deve esse fatta secondu a fonte d'energia dispunibile in u situ d'installazione. Ma in realtà sta visione hè parziale. In più di e differenze principali è evidenti, anu ancu una quantità di caratteristiche uniche menu evidenti.

attuatore 2

 

L'attuatori elettrici è pneumatici sò i dui meccanismi di azionamentu più cumunimenti usati in i sistemi di automatizazione. Di solitu, a decisione di selezzione di l'attuatore hè presa in a fase di cuncepimentu basicu, è serà adupratu finu à a fine di u ciclu di vita dopu l'installazione.

Quandu si sceglie u tipu di putenza di l'attuatore, a ghjente spessu ùn cunsidereghja micca i parametri di u mediu di prucessu in a pipeline, ma presta solu attenzione à i materiali di riferimentu interni di u designer, a situazione di l'alimentazione elettrica, o se u situ pò furnisce una grande quantità di gas prefabbricatu.

Tuttavia, durante u funziunamentu, si trova spessu chì alcune valvole anu bisognu di esse dotate di attuatori, o i parametri di u mediu di prucessu in alcune valvole cambianu. A quistione si pone tandu: Devu tene l'attuatore originale o rimpiazzallu cù un altru attuatore per migliurà e prestazioni?

Una vita di serviziu più longa

Questu articulu presenterà è paragunerà e principali caratteristiche di prestazione di l'attuatori elettrici è pneumatici.

In circustanze nurmali, i pruduttori garantiscenu 10.000 cicli di funziunamentu per l'attuatori elettrici è 100.000 cicli di funziunamentu per l'attuatori pneumatici. Ovviamente, in termini di numeru di cicli di funziunamentu, l'attuatore pneumaticu hà una vita più longa per via di a so struttura più simplice. Inoltre, a superficia di cuntattu di attritu di l'attuatore pneumaticu hè fatta d'elastomeru o di polimeru, è l'anelli O-ring usurati è l'elementi di guida in plastica sò faciuli da rimpiazzà.

Cum'è un attuatore elettricu, ci hè di solitu una scatula di riduzione da u mutore à l'arburu di uscita. Ci sò parechji ingranaggi chì s'ingrananu trà di elli, chì si usuranu durante u funziunamentu. Vale ancu a pena nutà chì ùn ci hè bisognu di cambià u grassu lubrificante durante tuttu u ciclu di vita di l'attuatore pneumaticu.

Coppia

Unu di i parametri di prestazione più impurtanti di l'attuatori di valvole di pipeline hè a coppia. A coppia di un attuatore elettricu dipende da u disignu (cumponente costante) è da a tensione applicata à u statore. A coppia di un attuatore pneumaticu dipende da u disignu (cumponente costante) è da a pressione di l'aria di alimentazione furnita à l'attuatore pneumaticu.

In generale, a coppia di l'attuatore deve esse più grande di a coppia massima di a valvula, o più grande di a coppia necessaria per spustà l'elementu di chiusura. In usu reale, a coppia effettiva di a valvula pò esse più grande di a coppia massima indicata da a marca di fabbricazione di u fabricatore, è ancu più grande di a coppia massima di l'attuatore. Questa hè senza dubbitu una emergenza.

Sè cuntinuate à fà funziunà l'attuatore, questu pò dannà l'attuatore è a valvula. Sè a coppia di a valvula aumenta, u mutore aumenterà gradualmente a coppia finu à ghjunghje à u valore di pull-out (u valore di pull-out). Questu significa chì a struttura meccanica hè furzata à pruduce è à suppurtà una coppia eccessiva fora di l'intervallu di cuncepimentu.

Prutezzione da sovraccaricu

Per impedisce chì l'equipaggiu sia dannighjatu in e cundizioni sopra menzionate, l'attuatore elettricu pò esse equipatu cù qualchi dispositivu speciale. U più cumunu hè l'interruttore di coppia, chì pò esse meccanicu (u principiu di funziunamentu cumunu hè chì l'ingranaggio à vite senza fine si move assialmente linearmente in u statu di sovra-coppia); pò ancu esse elettronicu (u principiu cumunu hè di misurà a corrente di u statore, o l'effettu Hall). Quandu a coppia supera u valore massimu cuncipitu, l'interruttore di coppia pò taglià a tensione di u statore è fermà u mutore di l'attuatore. Ùn ci hè bisognu di prutezzione da sovra-coppia in l'attuatori pneumatici. Se a coppia applicata à a valvula supera u limite specificatu, e proprietà fisiche di l'aria compressa faranu chì l'attuatore pneumaticu si fermi. À u cuntrariu di l'attuatori elettrici, a coppia di uscita di l'attuatori pneumatici ùn supererà micca u limite di cuncepimentu. Si pò cunsiderà chì se a valvula di a pipeline hè equipata cù un attuatore pneumaticu, u risicu di guastu di l'equipaggiu per via di a coppia chì supera u valore specificatu hè eliminatu.

 curatore 3

 

Design à prova di splusione

S'ellu ci sò merci periculose in l'ambiente d'usu, l'equipaggiu elettricu pò causà una splusione. In quantu à i livelli di prutezzione è i metudi di prutezzione in l'ambiente periculosu, ùn sò micca inclusi in questu articulu per via di limitazioni di spaziu.

 

Tuttavia, hè sempre necessariu mette in risaltu chì l'attrezzatura antideflagrante deve esse aduprata in ambienti cù materiali periculosi.

In paragone cù l'attuatori elettrici standard industriali cunvinziunali, l'attuatori elettrici antideflagranti per e valvole di pipeline sò più cari è più cumplicati in u disignu. Ancu s'è l'attuatore pneumaticu hè adupratu in un ambiente periculosu, ùn ci hè micca risicu putenziale di splusione. Per l'attuatori pneumatici, u disignu speciale per l'ambiente periculosu hè ancu limitatu à i posizionatori, e valvole solenoidi è l'interruttori di limite (Figura 1-3). Currispundentementi, s'è un attuatore pneumaticu cù un accessorio antideflagranti hè adupratu per fà funziunà una valvula di pipeline, u costu serà significativamente più bassu di quellu di un attuatore elettricu antideflagranti cù a stessa funzione.

Posizionamentu

L'attuatori pneumatichi anu unu di i difetti più significativi. Quandu l'attuatore ghjunghje à a mità di a corsa, u pusizionamentu hè più cumplicatu, ciò chì significa chì u pusizionamentu di a bobina di a valvula di cuntrollu hè più difficiule.

A causa di e caratteristiche fisiche di l'aria, a precisione di pusizionamentu di l'attuatori pneumatici hè parechje volte più bassa di quella di l'attuatori elettrici. Se l'attuatore elettricu adotta un mutore passu à passu, a so precisione di pusizionamentu hè parechji ordini di grandezza più alta di quella di un attuatore pneumaticu equipatu di un pusizionatore. Quest'ultimu pò esse adupratu solu per sistemi chì ùn necessitanu micca una precisione di pusizionamentu elevata o una precisione di cuntrollu. L'attuatori pneumatici aduprati in e valvole di pipeline anu e so caratteristiche in u disignu strutturale: tutti i cumpunenti di u sistema di cuntrollu sò installati nantu à a superficia esterna di l'attuatore, o fora di a struttura principale. Se avete bisognu di cambià u modu di funziunamentu da off à cuntrollu, avete bisognu di rimpiazzà a valvula solenoidale cù un pusizionatore. Siccomu questi dui cumpunenti sò installati nantu à l'esternu di l'attuatore pneumaticu, è u disignu di a superficia di accoppiamentu hè u listessu, hè più cunveniente di caccià u distributore è installà u pusizionatore. In altre parole, u listessu attuatore pneumaticu pò esse adupratu sia per l'arrestu sia per u cuntrollu rimpiazzendu l'accessori currispondenti (Figura 1-2).

 


Data di publicazione: 10 di maghju 2021